لزوم مجهز شدن تمامی ناوگان تاکسیرانی قم به پرداخت‌های الکترونیکی
لزوم مجهز شدن تمامی ناوگان تاکسیرانی قم به پرداخت‌های الکترونیکی
محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت مجهز شدن ناوگان تاکسیرانی به دستگاه‌های پرداخت الکترونیک گفت: با توجه به افزایش نرخ تاکسی‌ها و نبود پول خرد، عملاً نرخ باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم و رانندگان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری امروز در بیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به اخذ مجوز افزایش نرخ پیشنهادی کرایه انواع خودروهای فعال در حوزه حمل‌ونقل و بار و مسافر درون‌شهری، لزوم مجهز شدن ناوگان تاکسیرانی را به دستگاه‌های پرداخت الکترونیک مطرح کرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ تاکسی‌ها و نبود پول خرد، عملاً نرخ تاکسی‌ها به ۴ هزار تومان افزایش پیدا کرده و باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم و رانندگان می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشخص نشدن نرخ دستمزد کارگری برای سال ۱۴۰۱ و عدم تعیین تکلیف آزادسازی نرخ ارز، نمی‌دانیم در سال آینده چه تورمی در پیش رو داریم که این افزایش قیمت می‌تواند دچار نوساناتی شده که باید این مورد را نیز باید لحاظ کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نرخ اتوبوس‌های برقی خیابان ارم را مطرح کرد و گفت: نرخ کرایه ماشین‌های برقی خیابان ارم با ماشین‌های رایگان حرم مقایسه شده و برای این نرخ توجیهی وجود ندارد و شهروندان را ناراضی خواهد کرد.

محرری تفاوت قیمت بلیت باغ پرندگان برای توریست‌ها را عامل برای دلالی دانست و گفت: توریست‌های شهر قم متفاوت از مردم عادی نیستند و نباید تفاوتی در پرداخت نرخ داشته باشند که باید در این زمینه سازوکار مناسبی دیده شود.