تصویب نهایی تعرفه بهای خدمات شهرداری قم و عوارض ساختمانی سال ۱۴۰۱/تلاش برای اتمام بررسی بودجه شهرداری تا قبل از ۱۵ اسفند
تصویب نهایی تعرفه بهای خدمات شهرداری قم و عوارض ساختمانی سال ۱۴۰۱/تلاش برای اتمام بررسی بودجه شهرداری تا قبل از ۱۵ اسفند
محرری مهم‌ترین موضوع در بودجه شهرداری را تعرفه بهای سال ۱۴۰۱ دانست و اظهار داشت: خوشبختانه در زمان معین به موضوع تعرفه بهای خدمات شهرداری و عوارض ساختمانی رسیدگی شده و برای اخذ مجوزهای قانونی و نهایی به کمیته انطباق فرستاده و تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، از بررسی لوایح شهرداری در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ در حال بررسی لوایح مربوط به تعرفه بهای سال ۱۴۰۱ و بودجه پیشنهادی مربوط به شهرداری و سازمان‌های تابع است.

وی ادامه داد: شهرداری در زمان مقرر و قانونی، لوایح مربوط به بودجه را به شورای اسلامی شهر قم تقدیم کرده و شورای اسلامی نیز در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق و همچنین جلسات رسمی به‌صورت فشرده در حال رسیدگی به آن است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، مهم‌ترین موضوع در بودجه شهرداری را تعرفه بهای سال ۱۴۰۱ دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در زمان معین به موضوع تعرفه بهای خدمات شهرداری و عوارض ساختمانی رسیدگی شده و برای اخذ مجوزهای قانونی و نهایی به کمیته انطباق فرستاده و تصویب شد.

وی رسیدگی به بودجه را زمان‌بر دانست و خاطرنشان کرد: بودجه در حال بررسی است، زیرا حجم لوایح زیاد بوده و بودجه شهرداری و ۱۳ سازمان تابع آن به‌تدریج در کمیسیون‌ها رسیدگی می‌شود و حتی بعضی از لوایح به کمیسیون تلفیق هم رسیده است.

محرری ادامه داد: هرکدام از لوایح که در کمیسیون‌ها بررسی می‌شود به جلسات رسمی فرستاده‌شده تا ان‌شاءالله در زمان قانونی بودجه تصویب و تا زمان ۱۵ اسفند بتوانیم بودجه را به کمیته انطباق داده و به تصویب نهایی برسانیم.