رشد ۸۰ درصدی اعتبارات سازمان فاوا شهرداری قم در بودجه ۱۴۰۱
رشد ۸۰ درصدی اعتبارات سازمان فاوا شهرداری قم در بودجه ۱۴۰۱
مهندس آمره در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، گفت: تغییرات ایجاد شده به دلیل رویکرد و سیاست های جدید شورای ششم در حوزه it است و این تغییرات فرصتی را فراهم می‌کند تا دیدگاه‌های جدید به سیستم تزریق شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره با اشاره به نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان فاوا شهرداری قم اظهار داشت : مطمئناً هر سازمانی در طول حیات تاریخی خود دارای نقاط قوت و ضعفی بوده و خواهد بود که با بهره‌گیری از نقاط قوت و تبدیل تهدیدها به فرصت و حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری می‌تواند روند توسعه و پیشرفت سازمانی خود را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: هوشمندسازی خدمات تنها در توسعه فناوری اطلاعات و تجهیزات خلاصه نمی‌گردد و در این راستا تحول فرهنگی و زیرساختی برای ارتقای زندگی شهروندان باید در دستورکار قرار گیرد و در واقع اصلی‌ترین رکن شهرهوشمند، میزان مشارکت شهروندان در استفاده از تکنولوژی است.

آمره افزود : افزایش ۸۰ درصدی بودجه فاوا نسبت به سال گذشته و اختصاص ۵۴۰ میلیارد ریال بودجه برای سال ۱۴۰۱ نشان از حمایت جدی شورای ششم از حوزه ict شهر می باشد، طی چند روز آینده اولویت ها و سیاست های کمیته it برای تحقق چشم انداز شهر هوشمند به سازمان فاوا ابلاغ خواهد شد.