۱۱ خیابان قم از بن بست خارج شدند
۱۱ خیابان قم از بن بست خارج شدند
مهندس امرالهی با اشاره به بودجه ۵۳۰ میلیارد تومان برای بازگشایی معابر و توسعه فضای سبز شهری، اظهار داشت: از ۱۶ خیابان و معبر بن بست شهر قم طی سالهای گذشته ۱۱ خیابان بازگشایی شده و در بودجه سال آینده بازگشایی و خروج از بن بست ۵ خیابان باقی مانده دنبال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح الله امراللهی روز دوشنبه در بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن رضوان شهرداری، عنوان کرد: تملکات شهری یکی از سخت‌ترین مباحث در توسعه و عمران شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی  اضافه کرد: با توجه به نرخ تورم و افزایش هزینه‌های جاری و عمومی امکان پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های شهری با بودجه‌های قبلی ممکن نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه قیمت املاک برای تملکات شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به گذشته با افزایش بسیار زیادی همراه شده است، بیان کرد: سال آینده حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در قم اجرا خواهد شد.

امراللهی اظهار کرد: در بودجه سال آینده برای توسعه پیاده راه‌ها و ساماندهی بافت‌های تاریخی ۵۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سال آینده ۵۳۰ میلیارد تومان برای بازگشایی معابر و توسعه فضای سبز شهری هزینه خواهد شد.

امراللهی یادآور شد: از ۱۶ خیابان و معبر بن بست شهر قم طی سالهای گذشته ۱۱ خیابان بازگشایی شده و در بودجه سال آینده بازگشایی و خروج از بن بست ۵ خیابان باقی مانده دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: سال آینده ۱۵ میلیارد تومان برای ساماندهی محله دروازه ری و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل تونل غدیر و فاز ۵ عمار یاسر در نظر گرفته شده است.