توجه شهرداری به مناطق محروم قم قابل تقدیر است
توجه شهرداری به مناطق محروم قم قابل تقدیر است
حیدری فرماندار قم با اشاره به بودجه سال 1401 شهرداری قم و پروژه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در مناطق محروم، گفت: توجه شهرداری قم برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم قابل تقدیر و قدردانی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مرتضی حیدری روز دوشنبه در بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با موضوع تصویب بودجه سال ۱۴۰۱، طی سخنانی عنوان کرد: شایسته است رفع مشکلات مناطق محروم در اولویت اقدامات شهرداری قم باشد.

فرماندار قم با اشاره به پاکدستی و حضور افراد متخصص در شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: شورای شهر قم مشتکل از نخبگان و متخصصان در حوزه‌های مختلف هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت افزایش بودجه‌های فرهنگی در شهرداری قم، بیان کرد: رسانه‌های معاند با امکانات و قدرت رسانه‌ای خود به صورت روزانه در حال لجن پراکنی در خصوص نهادهای کارآمد انقلابی هستند.

حیدری با بیان اینکه شورای شهر تجلی حاکمیت مردم بر مردم است، ادامه داد: در قالب برنامه‌های ترویجی، فرهنگی و آموزشی باید تبیین اقناع کننده‌ای از اقدامات و تلاش‌های انجام شده برای افزایش رفاه عمومی به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه، توجه به مناطق کم برخوردار در بودجه شهرداری قم قابل تقدیر بوده که نشان از رویکرد عمومی شهرداری به این مناطق است، بیان کرد: برای رفع مشکلات برخی مناطق و محلات قم مانند دوازه ری، چاله کاظم وغیره باید اقدامات فوری انجام بگیرد.