لزوم اطلاع‌رسانی دقیق شهرداری به شهروندان از روند پروژه‌های عمرانی قم
لزوم اطلاع‌رسانی دقیق شهرداری به شهروندان از روند پروژه‌های عمرانی قم
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری به شهروندان شد و گفت: مردم با آگاهی از مشکلات پروژه می‌توانند همکاری بیشتری با مجموعه شهرداری داشته و باید در جریان مشکلات پروژه قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت درختان و هفته منابع طبیعی اظهار داشت: حرکت در این عرصه یک حرکت دینی و انقلابی بوده و امروز هر کس در این زمینه فعال است بداند یک کار انقلابی و دینی انجام می‌دهد؛ تخریب جنگل‌ها و پوشش گیاهی تخریب منابع و منافع ملی است.

وی سپس به جنایت خون‌بار و کشتار نمازگزاران در شهر پیشاور پاکستان اشاره کرد و افزود: دست‌های پنهان استکبار و سرویس‌های غربی در این جنایت دیده‌شده و با استفاده ابزاری از جاهلان متعصب، سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارند، اما همه دنیا باید بدانند راه و مسلک مسلمانان از تکفیری‌ها و داعشی‌ها جدا بوده و آن‌ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز همدردی مدیریت شهری در قم با مسلمانان پیشاور تصریح کرد: برای شهدای این واقعه رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

وی سپس با توجه به حضور معاون فرهنگی و معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در صحن علنی شورا ابراز کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم آمادگی همکاری با مسجد مقدس جمکران را داشته و باید برای ارائه کمک‌های مالی از طریق قانونی و شهرداری اقدام کنید.

اسلامی کسب رتبه نخست در حوزه تاکسی را در کشور یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم در حوزه ترافیک نیز شهرداری امسال بتواند بهترین و ایمن‌ترین طرح را اجرا کرده و شاهد کمترین حادثه باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات فعالان عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز تأکید کرد: شهروندان نیز از عملکرد شما در اجرای پروژه‌ها راضی بوده و امیدواریم به‌زودی شاهد اتمام پروژه میدان نماز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گلایه شهروندان از پروژه میدان نماز را منتقل کرد و گفت: این میدان نسبت به سایر پروژه تأخیر زیادی داشته و تاحدودی سبب نارضایتی شهروندان شده است.

وی خواستار اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری به شهروندان شد و گفت: مردم با آگاهی از مشکلات پروژه می‌توانند همکاری بیشتری داشته و باید در جریان مشکلات پروژه قرار گیرند.