تکفیری ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند
تکفیری ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند
دکتر اسلامی با محکوم کردن جنایت خون‌بار و کشتار نمازگزاران در شهر پیشاور پاکستان اظهار داشت: همه دنیا باید بدانند راه و مسلک مسلمانان از تکفیری‌ها و داعشی‌ها جدا بوده و آن‌ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جنایت خون‌بار و کشتار نمازگزاران در شهر پیشاور پاکستان اظهار داشت: دست‌های پنهان استکبار و سرویس‌های غربی در این جنایت دیده‌شده و با استفاده ابزاری از جاهلان متعصب، سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارند، اما همه دنیا باید بدانند راه و مسلک مسلمانان از تکفیری‌ها و داعشی‌ها جدا بوده و آن‌ها هیچ نسبتی با دین و انسانیت ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با ابراز همدردی مدیریت شهری در قم با مسلمانان پیشاور تصریح کرد: برای شهدای این واقعه رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

وی سپس با توجه به حضور معاون فرهنگی و معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در صحن علنی شورا ابراز کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم آمادگی همکاری با مسجد مقدس جمکران را داشته و باید برای ارائه کمک‌های مالی از طریق قانونی و شهرداری اقدام کنید.

اسلامی کسب رتبه نخست در حوزه تاکسی را در کشور یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم در حوزه ترافیک نیز شهرداری امسال بتواند بهترین و ایمن‌ترین طرح را اجرا کرده و شاهد کمترین حادثه باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات فعالان عمرانی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز تأکید کرد: شهروندان نیز از عملکرد شما در اجرای پروژه‌ها راضی بوده و امیدواریم به‌زودی شاهد اتمام پروژه میدان نماز باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گلایه شهروندان از پروژه میدان نماز را منتقل کرد و گفت: این میدان نسبت به سایر پروژه تأخیر زیادی داشته و تاحدودی سبب نارضایتی شهروندان شده است.

وی خواستار اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری به شهروندان شد و گفت: مردم با آگاهی از مشکلات پروژه می‌توانند همکاری بیشتری داشته و باید در جریان مشکلات پروژه قرار گیرند.