شرح خدمات و نظارت بر ناوگان اتوبوس‌رانی قم برای برون‌سپاری ارزیابی شود
شرح خدمات و نظارت بر ناوگان اتوبوس‌رانی قم برای برون‌سپاری ارزیابی شود
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شرح خدمات و نظارت بر اجرای خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم باید قبل از اجرای برون‌سپاری خدمات نهایی و کاملاً به‌صورت شفاف مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت امروز در سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: مهم در اجرای طرح خرید خدمات ناوگان عمومی شروع نشدن آن تا قبل از انتخاب، بعد نظارتی است.

وی با اشاره به اخذ مجوز قراردادی با موضوع خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم، ابراز کرد: در اجرای این قرارداد باید عامل چهارم به‌عنوان ناظر و بازرس به‌صورت جدی در نظر گرفته شود و درصورتی‌که این مساله به‌صورت جدی حل نشود، به عامل اختلاف تبدیل می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم جزییات این قرارداد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این طرح بیشتر با اقشار متوسط و کم برخوردار شهری سر و کار دارد که لازم است تا برای نظارت و بازرسی تدبیر لازم دیده شود.

به گفته وی، برای اجرای صحیح قرارداد خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم، لازم بوده تا بعد نظارتی با دقت اجرا شود، چراکه شهروندان در نهایت مجموعه مدیریت شهری را مسئول و طرف حساب خود خواهند دانست.

استقامت یادآور شد: شرح خدمات و نظارت بر اجرای خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم باید قبل از اجرای برون‌سپاری خدمات نهایی و کاملاً به‌صورت شفاف مشخص شود.