توجه به نیم راه‌ها در طرح خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی در قم لحاظ شود
توجه به نیم راه‌ها در طرح خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی در قم لحاظ شود
نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم گفت: این قرارداد از مباحثی بوده که رفاه عمومی شهروندان را در پی دارد و لازم است در قالب آن مبحث" نیم راه‌ها" نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند امروز در سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ایام نیمه شعبان، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری قم باید با تمام وجود زمینه برگزاری باشکوه این جشن را فراهم کند.

وی مصوبه اخذ مجوز قراردادی با موضوع خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این قرارداد از مباحثی بوده که رفاه عمومی شهروندان را در پی دارد و لازم است در قالب آن مبحث”نیم راه‌ها” نیز در نظر گرفته شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: در اجرای طرح خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی لازم است تا تمام” نیم راه‌های” مهم و پرتردد شهری جابه‌جایی شهروندان را پوشش دهد.

به گفته وی، در مباحث و قراردادهایی که رفاه عمومی شهروندان را در پی دارد، باید نهایت دقت نظر برای بهبود و ارتقای کیفیت و خدمات‌رسانی‌ها دیده شود.

نیازمند همچنین با اشاره به پیشنهاد نام‌گذاری یکی از شوارع قم به نام یکی از رهبران و شخصیت‌های سیاسی کشور بحرین گفت: نام‌گذاری اسامی در دوران حیات مساله سنجیده‌ای نیست.