پیش‌بینی تدابیر لازم برای نظام حرکتی بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان
پیش‌بینی تدابیر لازم برای نظام حرکتی بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان
دکتر دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: برای مدیریت صحیح ترافیک و جلوگیری از تجربه‌های ناموفق سال‌های گذشته، تدابیر متنوعی توسط شهرداری قم در قالب یک نظام حرکتی تدوین‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد امروز در سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اخذ مجوز قرارداد با موضوع خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم، اظهار داشت: حجم این قرارداد مبلغ قابل‌توجهی دارد و مأموران و بازرسان اتوبوس‌رانی نظارت دقیقی بر انجام تعهدات توسط شرکت پیروز در مزایده خواهند داشت.

وی ویژگی‌های این قرارداد خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی قم را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در قالب خرید خدمات ناوگان اتوبوس‌رانی، تمام مباحث عملکردی به‌صورت کمی دیده شده و از این نظر امکان تفاسیر مختلف کاهش‌یافته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نزدیکی جشن‌های نیمه شعبان خاطرنشان کرد: برای میزبانی شایسته از زائران و شهروندان در جشن نیمه شعبان ستادی با محوریت خدمات شهری از چند ماه گذشته تشکیل‌شده است.

به گفته وی، برای مدیریت صحیح ترافیک و جلوگیری از تجربه‌های ناموفق سال‌های گذشته، تدابیر متنوعی توسط شهرداری قم در قالب یک نظام حرکتی تدوین‌شده است.

وی اضافه کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از معابر اصلی ورود به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان است که مسیر رفت به موکب‌ها و مسیر برگشت به خودروهای سواری و اتوبوس‌ها اختصاص‌یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص) پارکینگی جهت خودروهای سواری در نظر گرفته‌شده است، افزود: از شهروندان قمی درخواست می‌شود تا حدالمقدور برای حضور در مسجد مقدس جمکران از ناوگان عمومی استفاده کنند تا مدیریت ترافیک بهتر انجام بگیرد.