زمینه آماده‌سازی اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان قم فراهم‌شده است
زمینه آماده‌سازی اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان قم فراهم‌شده است
محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت:در سفر اخیر رئیس‌جمهوری به قم مصوبات قطعی جهت آماده‌سازی اراضی 48 و 32 هکتاری پردیسان و اختصاص آن به حوزه ساخت و تولید مسکن قم نهایی شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به آخرین وضعیت اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان، اظهار داشت: در سال‌های گذشته این دو سایت در نظر گرفته‌شده در پردیسان با رویکردهای مختلفی دست‌وپنجه نرم کرده و در سال گذشته به‌رغم توافقات رسمی انجام‌شده جهت آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌ها دچار چالش‌های اساسی شد.

به گفته وی، با مصوبه هیات دولت در سفر اخیر ریاست جمهوری به قم، اختیار اختصاص منابع حاصل از اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری از وزارت راه و شهرسازی به ستاد بازآفرینی شهری استان محول شده و با تحقق این مصوبه امکان آماده‌سازی این دو سایت جهت تولید مسکن فراهم‌شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان به‌عنوان پشتیبان ساماندهی و انتقال سکونتگاه‌های غیررسمی، اراضی زیر دکل فشارقوی برق، بافت فرسوده، توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، تکمیل فاز ۵ عمار یاسر، تکمیل پارکینگ توسعه چهل اختران و محور دروازه ری در نظر گرفته‌شده است.