استفاده شهرداری قم از تمام ظرفیت برای جشن‌های نیمه شعبان/ظرفیت‌های ملی در برگزاری باشکوه نیمه شعبان پای‌کار بیاید
استفاده شهرداری قم از تمام ظرفیت برای جشن‌های نیمه شعبان/ظرفیت‌های ملی در برگزاری باشکوه نیمه شعبان پای‌کار بیاید
سعادتمند با تأکید بر ضرورت حمایت‌های فرا استانی در برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان، گفت: این مراسم یک رویداد در سطح ملی و حتی فراملی است و لازم بوده تا ظرفیت‌های ملی در خدمات‌رسانی به شهروندان در اختیار استان قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند با اشاره به نزدیکی به ایام نیمه شعبان، اظهار داشت: طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس منحوس کرونا، استقبال از زائران و همچنین جشن‌های نیمه شعبان به‌خصوص در مسجد مقدس جمکران کم‌رنگ‌تر شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با پوشش نسبی واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و همچنین وضعیت کرونایی حاکم بر شهر قم، شهرداری قم در نیمه شعبان امسال تمام ظرفیت و توان خود را برای استقبال از زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران قرار خواهد داد.

وی با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری در برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در این رابطه شهرداری قم آماده ارائه خدمات در مباحث ترافیکی، خدماتی، اسکان و ایمنی برای شهروندان و زائران است.

سعادتمند با اشاره به حضور و شرکت میلیونی زائران در جشن نیمه شعبان ابراز داشت: تلاش می‌شود با به‌کار بستن تمام ظرفیت‌های موجود، خدمات درشان زائران و شهروندان ارائه شود.

وی ضرورت حمایت‌های فرااستانی در برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان را مورد توجه قرار داد و گفت: این مراسم یک رویداد در سطح ملی و حتی فراملی است و لازم بوده تا ظرفیت‌های ملی در خدمات‌رسانی به شهروندان در اختیار استان قرار بگیرد.