ضرورت انتخاب مدیران موفق و شایسته برای مناطق محروم/عملکرد شهرداری در نیمه شعبان و نوروز قابل‌تقدیر است
ضرورت انتخاب مدیران موفق و شایسته برای مناطق محروم/عملکرد شهرداری در نیمه شعبان و نوروز قابل‌تقدیر است
دکتر اسلامی عملکرد شهرداری قم را در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان و ایام نوروز نسبت به 14 سال گذشته غیرقابل مقایسه دانست و گفت: برای برطرف شدن کمبودهای مناطق محروم بهترین و موفق‌ترین مدیران در هر حوزه باید برای آن‌ها انتخاب شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در دیدار با دکتر شهردار و معاونان شهرداری قم، عمل صالح را طبق آیات و روایات خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: در تمام آیات و روایات، عمل صالح خدمت به مردم ذکرشده و انجام واجبات و ترک محرمات شرط کافی برای انسان کامل بودن نیست که با خدمت به مردم می‌توان کامل شد.

وی در نظر گرفتن دغدغه‌های رهبری را در خصوص استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان موردتوجه قرارداد و افزود: در تمام حوزه‌ها می‌توان از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرده و به‌خصوص در حوزه حمل‌ونقل می‌توانیم از مباحث علمی و دانش‌بنیان در ساماندهی ترافیک استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تا چه زمانی می‌توانیم با تملک خیابان‌ها و تعریض شوارع سعی در ساماندهی ترافیک شهر داشته باشیم، درحالی‌که این کار تنها به افزایش خودروهای شخصی کمک می‌کند ‌که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان جایگزین برای آن پیدا کنیم.

وی ایجاد محدودیت‌ها را لازم و ضروری خواند و ابراز کرد: در اجرای عدالت منطقه‌ای اجرای حدنصاب‌ها لازم بوده و باید برای شهردارهایی که از مناطق برخوردار به مناطق محروم رفته امتیازاتی در نظر گرفته شود تا انگیزه‌ای کار ایجادشده تا بتوانند کار کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن کمبودهای مناطق محروم باید بهترین مدیرها را برای آن مناطق انتخاب کنیم، به‌طور مثال وقتی منطقه‌ای ازنظر فضای سبز سرانه‌ای کمتری دارد باید قوی‌ترین مدیر در این حوزه به منطقه آمده تا بتواند این مشکل را برطرف کند.

وی در پایان با تشکر از پرسنل شهرداری در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان و ایام نوروز گفت: از ۱۴ سال پیش تا امروز، امسال از بهترین سال‌های عملکرد شهرداری در ساماندهی مسافران و اجرای برنامه‌های نیمه شعبان و ایام نوروز بود.