هر یک از عزیزان ساکن در آسایشگاه قم، یادآور سال های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند
هر یک از عزیزان ساکن در آسایشگاه قم، یادآور سال های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند
نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: هر یک از عزیزان حاضر در آسایشگاه سالمندان و معلولین، یادآور سال های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، خانم نرجس نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب گفت: چند نفر از همکاران از جمله آقایان محرری و امراللهی از اعضاء شورای شهر و حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در این بازدید حضور داشتند، که این حضور را رزق خود دانستند.

وی بیان کرد: سالمندان حق دارند در محیطی آرامبخش، مناسب سازی شده برای رفت و آمدشان و محیطی بانشاط و طبیعت زیبا روز های خود را سپری نمایند

نیازمند با اشاره به اینکه چهره سالمندانی که منتظر عزیزانشون بود با دیدن ما رنگ شادی می گرفت، بیان کرد: هر یک از این عزیزان یادآور سال های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: این عزیزان در دوران جوانی و توانمندی تلاش های بسیار برای پیشرفت و ساختن حداقل زندگی خود داشته اند و شاید هرگز تصور نمی کردند روزهای پایانی عمرشان در خانه سالمندان سپری گردد.

وی در پایان تصریح کرد: این عزیزان شایسته زندگی به مراتب مطلوب تر از این شرایط هستند و قطعا مسئولین و خیرین با همت و دوشادوش هم این امر را رقم خواهند زد.