بررسی و نظارت سه‌گانه در شورای اسلامی شهر قم؛ موارد شفاهی نیز بررسی‌ و نظارت می‌شود
بررسی و نظارت سه‌گانه در شورای اسلامی شهر قم؛ موارد شفاهی نیز بررسی‌ و نظارت می‌شود
محرری با تأکید بر حفظ شان شورا درخصوص وظایف نظارتی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در سه بخش کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون حقوقی و کمیته نظارت به وظیفه خود بر نظارت عمل کرده و حتی پرونده‌های شفاهی دریافتی نیز موردبررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی به اشاره به وظایف نظارتی این نهاد مردمی اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد نظارت دقیق در شورا و در لایحه‌های مختلف هستیم.

وی انجام بخشی از نظارت را توسط شش کمیسیون تخصصی عنوان کرد و افزود: شش کمیسیون تخصصی شورا در دو مرحله تصویب بودجه و اجرای بودجه نظارت دقیق داشته و با دو رویکرد برنامه‌ای و ریالی کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم  اجرای نظارت‌های دقیق‌تر و خاص‌تر در شورا را مطرح  و تأکید کرد: بخشی از نظارت‌ها با نگاهی ریزبینانه در کمیسیون حقوقی شورا انجام‌شده و مطالبات و شکایات مردم پیگیری می‌شود.

وی از بررسی چندین پرونده در هر جلسه کمیسیون حقوقی خبر داد و تصریح کرد: در این جلسات تلاش می‌شود مشکلات و شکایات خارج از محافل قضایی حل‌وفصل شده و حقی از مردم ضایع نشود.

محرری از تشکیل کمیته نظارت در شوری اسلامی شهر قم نیز خبر داد و گفت: در این کمیته پرونده‌های خاص و حتی شفاهی به‌صورت میدانی بررسی‌شده و به مناطق و سازمان ها جهت صحت سنجی مراجعه می‌کنند.