راه‌اندازی کمیته هوشمندسازی خدمات در شورای اسلامی شهر قم/حرکت جهادی لازمه تعیین تکلیف احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر
راه‌اندازی کمیته هوشمندسازی خدمات در شورای اسلامی شهر قم/حرکت جهادی لازمه تعیین تکلیف احداث پارکینگ شرقی حرم مطهر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیته هوشمند سازی خدمات در شورای شهر راه‌اندازی شده تا بتوانیم خدمات موردنیاز شهروندان را بدون مراجعه حضوری، فارغ از ذوق و سلیقه کارکنان و در اسرع وقت ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سعیدی، با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در مراجعه شهروندان به شهرداری گاهاً برخوردهای سلیقه‌ای کارکنان در انجام امور است، اظهار کرد: برای پیشگیری از این موضوع کمیته هوشمند سازی خدمات در شورای شهر راه‌اندازی شده تا بتوانیم خدمات موردنیاز شهروندان را بدون مراجعه حضوری، فارغ از ذوق و سلیقه کارکنان و در اسرع وقت ارائه دهیم.

وی با تأکید بر نامناسب بودن پارکینگ شرقی حرم مطهر و سردرگمی زائران در آن ابراز کرد: احداث پارکینگ در این نقطه نیاز به یک حرکت جهادی جدی‌تر دارد؛ چراکه هزینه‌های طراحی تا ساخت بسیار سنگین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در شورا برخود وظیفه می‌دانیم و این حرکت جهادی را شروع کردیم، گفت: با سرمایه‌گذارانی مذاکره شده و طراحی‌ها هم صورت گرفته، ولی این روند با توجه به افزایش تعداد خودروها باید جدی‌تر دنبال شود و تولیت حرم مطهر مطالبه کند تا این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه در بحث‌های فرهنگی محدوده حرم سعی شده از ظرفیت مردمی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت طلاب چندین برنامه با کسبه اطراف حرم اجراشده که به نظر می‌رسد با همکاری و همبستگی بتوان اتفاقات فرهنگی بیشتری در مرکز شهر رقم زد تا از آسیب‌های اجتماعی و بدحجابی جلوگیری کند.