استفاده از ظرفیت خیرین برای تهیه خودروهای برقی موردنیاز اطراف حرم/لزوم تخصیص بودجه برای بهسازی سیما و منظر حاشیه پیاده راه‌های اطراف حرم
استفاده از ظرفیت خیرین برای تهیه خودروهای برقی موردنیاز اطراف حرم/لزوم تخصیص بودجه برای بهسازی سیما و منظر حاشیه پیاده راه‌های اطراف حرم
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در تلاش برای خرید خودروهای برقی برای سهولت تردد تا حرم مطهر بوده که لازم است در این خصوص از ظرفیت خیرین و یا بودجه‌های ملی استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سعیدی، با اشاره به اینکه همه ما افتخار می‌کنیم که خادم حضرت معصومه(س) هستیم، اظهار کرد: از آستانه مقدسه بابت همکاری در احداث پیاده راه اطراف حرم مطهر که باعث آرام‌سازی این منطقه شده تشکر خاصه داریم.

وی با بیان اینکه نگرانی برای افرادی که مشکل پیاده‌روی دارند وجود دارد، تصریح کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در تلاش برای خرید خودروهای برقی برای سهولت تردد تا حرم مطهر بوده که لازم است در این خصوص از ظرفیت خیرین و یا بودجه‌های ملی استفاده کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مورد بعدی سیما و منظر حاشیه این پیاده راه‌ها بوده که درشان قم و حرم مطهر نیست و باید برای بهسازی آن بودجه‌های ملی لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه معضل کمبود پارکینگ از دیگر موضوعات این منطقه است، گفت: پارکینگی در تقاطع عمار یاسر و آذر در حال نهایی شدن است که ۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد، ولی باید بتوانیم اطراف حرم مطهر پارکینگ‌هایی با ظرفیت کمتر که باعث ترافیک نشده را راه‌اندازی کنیم تا معضل پارکینگ این منطقه نیز حل شود.