لزوم تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی/این پروژه برای شهرداری قم سود اقتصادی ندارد
لزوم تعیین تکلیف پروژه شهید کاظمی/این پروژه برای شهرداری قم سود اقتصادی ندارد
مسگری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم اجرایی شدن پروژه شهید کاظمی برای تکمیل رینگ شماره یک شهر گفت: این پروژه باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود تا بتوان با راه‌اندازی آن رینگ ترافیکی شهر را تکمیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به پروژه‌های نیمه‌تمام شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار مدیریت شهری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کمک و حمایت از مدیریت شهری در حل مشکلات و مسائل خارج از قدرت آن‌هاست.

وی پروژه پارکینگ شرقی و مرکز تجاری زمزم را مطرح کرد و افزود: وضعیت آشفته اطراف حرم و بلاتکلیفی پروژه زمزم و همچنین پروژه شهید کاظمی علاوه بر زشتی چهره شهر، باعث سردرگمی زائران و نارضایتی مردم شده که باید از تهران پیگیری شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم، سهم شهرداری در پروژه شهید کاظمی را ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: مشکلات حقوقی این پروژه مانع از ورود بخش خصوصی برای تکمیل پروژه شده و مدیریت شهری آماده تهاتر این زمین با شرکت موردنظر را دارد، اما باید دادستان تهران این پروژه را تعیین تکلیف کند.

وی تکمیل پروژه شهید کاظمی را تکمیل‌کننده رینگ یک شهری دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه در ادامه پروژه خیابان بیگدلی و در ادامه عمار یاسر و فلکه جهاد بوده و رینگ یک شهری بوده و باید اجرایی شود و با کاهش تراکم برای شهرداری دیگر سوددهی نداشته و اقتصادی نیست و تنها برای تکمیل رینگ یک اجرایی می‌شود.