نیازمند سازوکار نظام‌مند سرمایه‌گذاری در قم هستیم/لزوم ورود تخصصی در جذب سرمایه‌گذار در شهر
نیازمند سازوکار نظام‌مند سرمایه‌گذاری در قم هستیم/لزوم ورود تخصصی در جذب سرمایه‌گذار در شهر
دکتر سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: برای جذب سرمایه‌گذار نیازمند سازوکار نظام‌مندی در مدیریت شهری هستیم تا سرمایه‌گذار در فضایی امن و در کمترین زمان بتواند در قم سرمایه‌گذاری کند و شهر قم در این مهم انتفاعی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، یکی از مشکلات مدیریت شهری را نحوه سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: باید بپذیریم یکی از مشکلات مدیریت شهری بحث سرمایه‌گذاری و کمبود افراد متخصص و کاردان در این بخش است.

وی شهر مشهد و اصفهان را به‌عنوان نمونه نام برد و افزود: فرمول‌های سرمایه‌گذاری در شهر مشهد و اصفهان بسیار نظام‌مند است، درحالی‌که در شهر قم این اتفاق رقم نخورده و شهرداری در بسیاری موارد نمی‌تواند ورود کند و باعث شده بسیاری از پروژه‌ها مانند ساختمان زمزم، پروژه شهید کاظمی و پارکینگ شرقی حرم و … بلاتکلیف مانده است.

وی ابراز کرد: برای جذب سرمایه‌گذار نیازمند سازوکار نظام‌مندی در مدیریت شهری هستیم تا سرمایه‌گذار در فضایی امن و در کمترین زمان بتواند در قم سرمایه‌گذاری کرده و مردم و شهر از این مهم انتفاع داشته باشند.