تملکات سد راه پروژه فاز ۵ عماریاسر / انتقاد از عدم پیش‌بینی پارکینگ توسط برخی مراکز درمانی
تملکات سد راه پروژه فاز ۵ عماریاسر / انتقاد از عدم پیش‌بینی پارکینگ توسط برخی مراکز درمانی
محرری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بازگشایی فاز 5 عمار یاسر مهم‌ترین پروژه عمرانی سال جاری شهرداری قم است، گفت: با وجود اینکه عملیات عمرانی آن آغازشده اما با مشکلات زیادی در خصوص تملکات مواجه شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در نشست خبری به مناسب روز شوراها که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، با بیان اینکه بازگشایی فاز ۵ عمار یاسر مهم‌ترین پروژه عمرانی سال جاری شهرداری قم است، اظهار داشت: با وجود اینکه عملیات عمرانی آن آغازشده اما با مشکلات زیادی در خصوص تملکات مواجه شده است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه قضایی در پیشبرد پروژه فاز ۵ عمار یاسر، تصریح کرد: ۸۵ پلاک مسیر پروژه فاز ۵ عمار یاسر تاکنون تملک نشده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تصویب یک طرح دوفوریتی مبنی بر تملک یکی از مهم‌ترین املاک پیش روی پروژه فاز ۵ عمار یاسر خاطرنشان کرد: با وجود همکاری همه‌جانبه شهرداری، هنوز امر تخلیه انجام‌نشده است و امید می‌رود تا پایان هفته جاری این ملک تخریب شود.

وی با اشاره به موضوع کمبود پارکینگ در برخی مطب‌های خصوصی در واحدهای مسکونی، عنوان کرد: برخی از پزشکان، ساختمان‌های مسکونی خود را تبدیل به مطب کرده‌اند و حاضر نیستند پارکینگی برای آن تأمین کنند که این مساله موجب نارضایتی‌هایی برای شهروندان شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تعرفه شهرداری قم در خصوص عوارض صنفی را موردتوجه قرارداد و افزود: این تعرفه حذف نشده است و برمبنای آن اصناف مختلف به‌صورت سالانه ارقام مشخصی به‌عنوان عوارض به شهرداری باید پرداخت کنند.