تلاش مدیریت شهری قم برای ساماندهی بافت فرسوده و بهبود ورودی‌های شهر در سال ۱۴۰۱
تلاش مدیریت شهری قم برای ساماندهی بافت فرسوده و بهبود ورودی‌های شهر در سال ۱۴۰۱
مهندس امرالهی ساماندهی بافت فرسوده و بهبود ورودی‌های شهر قم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری دانست و گفت: با توجه به موقعیت شهر قم که در مرکز کشور قرار دارد، باید ورودی‌های شهر ساماندهی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌الله امراللهی توسعه شهر را در دو دهه اخیر قابل‌توجه دانست و اظهار داشت: در دو دهه اخیر مدیریت شهری توانسته کارهای زیادی را در تأمین و تکمیل زیرساخت‌ها انجام داده ولی در حوزه بصری هنوز با شرایط ایده‌ال فاصله زیادی داریم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم پروژه‌های اجراشده در ۵ سال گذشته را موردبررسی قرارداد و تصریح کرد: در ۵ ساله گذشته پروژه‌های مطالعاتی زیادی در حوزه ساماندهی سیما و منظر شهر قم انجام‌شده است.

وی ساماندهی بافت فرسوده و بهبود ورودی‌های شهر قم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری دانست و ابراز کرد: با توجه به موقعیت شهر قم که در مرکز کشور قرار دارد، باید ورودی‌های شهر ساماندهی شود.

وی ساماندهی پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری که خوشبختانه به‌خوبی در حال اجرا است، پیاده راه‌سازی، کف سازی و جداره سازی پیرامون حرم مطهر است.

امراللهی تأمین بوستان‌ها و توسعه فضای سبز را نیز در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری دانست و یادآور شد: مجموع بوستان‌های هزار هکتاری علاوه بر تمام بوستان‌های شهر، چشم‌انداز و منظر شهر را ارتقاء قابل‌توجه ای خواهد داد.