نرخ فعلی سرویس مدارس صرفه اقتصادی ندارد/در نرخ‌گذاری تاکسی عقب‌ماندگی داریم
نرخ فعلی سرویس مدارس صرفه اقتصادی ندارد/در نرخ‌گذاری تاکسی عقب‌ماندگی داریم
مهندس امرالهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی جز محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: نرخ فعلی سرویس مدارس به‌قدری پایین است که اصلاً برای رانندگان صرفه اقتصادی ندارد و رغبتی برای انجام این کار در آنان نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌الله امراللهی در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم که با موضوع نرخ‌گذاری سرویس مدارس برگزار شد، با اشاره به اینکه فقط یک سال نرخ‌گذاری برای سرویس‌های مدارس را داشتیم، ابراز کرد: هزینه‌های لوازم‌یدکی نسبت به سال ۹۶ بیش از هشت برابر شده است، ولی طی پنج سال گذشته افزایش نرخ تاکسی‌ها دو و نیم برابر بوده و سرویس مدارس حتی دو برابر هم نشده است.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی جز محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: نرخ فعلی سرویس مدارس به‌قدری پایین است که اصلاً برای رانندگان صرفه اقتصادی ندارد و رغبتی برای انجام این کار در آنان نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه عقب‌ماندگی عجیبی در نرخ تاکسی‌ها داریم، ابراز کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم این عقب‌افتادگی را با افزایش ۹۰ درصدی نرخ لحاظ کنیم، چراکه خانواده‌ها نیز اکثراً با مشکلات معیشتی مواجه هستند ولی بدانیم این نرخ‌ها واقعی نیست.