اهمیت ترویج فرهنگ شهروندی در ساختن جامعه متعالی/معلمان نقش بیشتری در ترویج فرهنگ شهروندی داشته باشند
اهمیت ترویج فرهنگ شهروندی در ساختن جامعه متعالی/معلمان نقش بیشتری در ترویج فرهنگ شهروندی داشته باشند
نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: ترویج فرهنگ شهروندی در نظام آموزشی و در بین نسل جدید در ساختن یک جامعه متعالی و بسترسازی رشد و پیشرفت شهر مذهبی مانند قم دارای ارزش والایی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه برگزاری آیین «آموزگار شهروند» در خانه موزه شهیدان زین‌الدین با بیان اینکه آنچه که در بین فرهنگیان مشاهده می‌شود روحیه گذشت و ایثار است، اظهار داشت: بنده افتخار می‌کنم که یک معلم و فرهنگی هستم.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگیان به دلیل اینکه با روح و روان نسل جدید و دانش آموزان سروکار دارند و مشغول تربیت نسل آینده می‌باشند؛ دارای اثرگذاری بی‌نظیری بوده و ارتباط مستقیمی با آینده روشن کشور دارد.

رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری آیین«آموزگار شهروند» با هدف تجلیل از معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ و اخلاق شهروندی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهروندی در نظام آموزشی و در بین نسل جدید در ساختن یک جامعه متعالی و بسترسازی رشد و پیشرفت شهر مذهبی مانند قم دارای ارزش والایی می‌باشد.

وی استقبال ویژه دانش آموزان و سایر اقشار مردم از برگزاری اردو و بازدید از مراکز فرهنگی مانند خانه موزه شهیدان زین‌الدین را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: حضور در چنین فضاهایی نقش مهمی در انتقال ارزش و فرهنگ اصیل دینی برای نسل جوان دارد.

نیازمند خاطرنشان کرد: از تمام همکاران فرهنگی خودم در ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت نسل آینده با فرهنگ دینی نهایت قدردانی را دارم و از جامعه فرهنگی استان درخواست می‌کنم سایر همکاران خود را نیز در ترویج فرهنگ شهروندی بیش از گذشته تشویق کنند.