پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
روز 27 ارديبهشت، بهانه اي است براي قدردانی از تلاشگران عرصه ارتباطات در شهرکریمه اهل بیت(س) و به صورت ویژه، خانواده بزرگ روابط عمومی مدیریت شهری که نقش بی بدیلی در ارتباطات دو سویه بین مردم و مدیریت شهری در راستای ارتقای سطح خدمات ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام  به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا.

(این سنّت خداست در حق) آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می‌کند. آیه ۳۹ سوره احزاب

امروزه با پیشرفت دانش ارتباطات و تکنولوژی های مدرن، دنیای پیرامون ما کوچک تر و در دسترس تر از آنی است که تصور می شد و این نیست جز به مدد آنچه در صحنه گسترش تجهیزات و علم و دانش ارتباطات رخ داده است.

در این راستا، یکی از با ارزش ترین نقش های پیوند ارتباطات اجتماعی و تعاملات روزمره زندگی شهری را روابط عمومی ها به عهده دارند که به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی، ارتقای سبک زندگی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارند.

روز ۲۷ اردیبهشت، بهانه ای است برای قدردانی از تلاشگران عرصه ارتباطات در شهرکریمه اهل بیت(س) و به صورت ویژه، خانواده بزرگ روابط عمومی مدیریت شهری که نقش بی بدیلی در ارتباطات دو سویه بین مردم و مدیریت شهری در راستای ارتقای سطح خدمات ایفا می کنند.

فلذا، ضمن قدردانی از تلاش موثر و خستگی ناپذیر فعالان عرصه روابط عمومی، روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفته و از درگاه ایزدمنان توفیق روزافزون، سربلندی، سلامت و سعادت همگی را خواستارم.

دکتر حسین اسلامی
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم