تکمیل فرآیند جابجایی صنوف مزاحم در شهر قم نیازمند اعتبارات است
تکمیل فرآیند جابجایی صنوف مزاحم در شهر قم نیازمند اعتبارات است
دکتر سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: تکمیل انتقال صنوف نیاز به اعتبارات سنگین داشته و شهرداری برای این امر تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده که اگر اعتبار مناسبی تزریق شود ساماندهی نیز با سرعت انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی با اشاره به اهمیت ساماندهی و انتقال مشاغل به شهرک صنوف اظهار داشت: از دوره‌های گذشته شورای شهر ساماندهی مشاغل به‌ویژه مشاغل مزاحم در دستور کار مدیریت شهری بوده و سازمان میادین شهرداری متولی این اقدام بوده است.

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، معاونت خدمات شهری و تخلفات شهری بدون تنش کار ساماندهی و انتقال این صنوف را در برنامه خود دارند.

وی با بیان اینکه به دنبال ساماندهی این مشاغل در مجموعه‌ای مانند شهرک خودرو و صنوف هستیم که در این راستا تأمین زیرساخت‌ها، خیابان‌سازی، جدول‌گذاری و بلوارسازی صورت گرفته است، افزود: زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات برای این شهرک‌ها صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون ۹۵ درصد آهن‌فروش‌ها در این شهرک منتقل‌شده‌اند .

سبحانی با تأکید بر اینکه ۴۰۰ واحد برای آهن‌فروش‌ها و ۵۰۰ واحد برای صنف درب و پنجره آماده‌سازی شده است، تصریح کرد: تکمیل انتقال صنوف نیاز به اعتبارات سنگین داشته و شهرداری برای این امر تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده که اگر اعتبار مناسبی تزریق شود ساماندهی نیز با سرعت انجام می‌شود.