بررسی نهضت ملی مسکن و بازآفرینی شهری در نشست مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها
بررسی نهضت ملی مسکن و بازآفرینی شهری در نشست مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها
نشست هیات رئیسه مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها برگزار و موضوعات مختلفی ازجمله نهضت ملی مسکن و بازآفرینی شهری، طرح‌های توسعه محله مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نشست هیات رئیسه مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها برگزار شد.

روح‌الله امراللهی سخنگوی هیات رئیسه مجمع روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در این نشست با اشاره به مصوبات موردبحث در دومین اجلاسیه این مجمع در شهر تهران، اظهار داشت: پس از استماع نظرات اعضا، مقرر گردید دومین اجلاس سراسری مجمع در روزهای یکم تا سوم تیرماه سال جاری در شهر تهران برگزار گردد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم موضوعات در دست بررسی مجمع را با محوریت نهضت ملی مسکن و بازآفرینی شهری موردتوجه قرار داد و گفت: ناظر به محوریت مدنظر در موضوعاتی ازجمله اجرایی نمودن طرح‌های توسعه محله به‌عنوان سطح سوم طرح‌های توسعه شهری، تشکیل نهاد پایش و نظارت بر تهیه طرح‌های توسعه شهری، مدیریت و صیانت از حریم شهرها، تعیین تکلیف کاربری‌ها در شهرها و تغییر کاربری اراضی و نحوه تحقق کاربری‌های عمومی در طرح‌های توسعه شهری پیگیری خواهد گردید.