حمایت شورای شهر از برگزاری هفته فرهنگی قم در شیراز و مشهد
حمایت شورای شهر از برگزاری هفته فرهنگی قم در شیراز و مشهد
ماشالله سعادتمند عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر قم در نظر دارد تا تبادل تجربه و تعاملات فرهنگی خود را در آینده در قالب هفته های فرهنگی قم در شهرهای شیراز و مشهد برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشالله سعادتمند در حاشیه آیین غبارروبی آستان مقدس حضرت امام موسی مبرقع با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شیراز در قم، اظهار داشت: تفاهم نامه سه جانبه قم، مشهد و شیراز می تواند سرآغاز مبارکی در افزایش تبادلات فرهنگی شهرهای زیارتی شاخص کشور باشد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در قالب برگزاری هفته های فرهنگی می توان آثار هنری، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی این سه شهر با تبادل تجربه روند رو به رشد و متعالی به خود بگیرد.

رییس شورای اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری از برپایی هفته های فرهنگی مانند هفته فرهنگی شیراز استقبال و حمایت می کند و نسبت به افزایش تبادلات فرهنگی در راستای اهداف مشترک تاکید دارد.

سعادتمند اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر قم در نظر دارد تا تبادل تجربه و تعاملات فرهنگی خود را در آینده در قالب هفته های فرهنگی قم در شهرهای شیراز و مشهد برگزار نماید.

وی در ادامه با اشاره به غبار روبی آستان مقدس حضرت امام موسی مبرقع علیه الاسلام، یادآور شد: این امامزاده جلیل القدر چهارمین حرم اهلبیت در ایران است و لازم است نسبت به تامین زیرساخت های لازم توجهات بیشتری صورت بگیرد.