تشکیل دو کمیته مناطق کم برخوردار و بانوان و خانواده در شورای شهر قم برای نخستین بار در کشور
تشکیل دو کمیته مناطق کم برخوردار و بانوان و خانواده در شورای شهر قم برای نخستین بار در کشور
سعادتمند رئیس شورای اسلامی استان قم با تأکید بر توانمندی علمی و اجرای اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: دو کمیته مناطق کم برخوردار و بانوان و خانواده در شورای اسلامی شهر قم برای نخستین بار در کشور تشکیل‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند در دیدار با پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و هیات همراه به ظرفیت‌های شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: شورای شهر قم بسیار تخصصی بوده و تجربیات ارزنده‌ای را طی این ۶ دوره کسب کرده‌اند و شاهد ارتباط خوبی بین شورای شهر و شهرداری قم هستیم و کمترین تنش بین این دو نهاد وجود دارد.

وی تشکیل مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: در این مرکز موضوعات خوبی در حال پیگیری بوده و تشکیل دو کمیته مناطق کم برخوردار و کمیته بانوان و خانواده از دیگر دستاوردهای دیگر شورا بوده که تعاملات خوبی با سایر دستگاه‌های اجرایی در شهر دارند.

رئیس شورای اسلامی استان قم، اعضای شورای شهر قم را افرادی ارزشی و توانمند خواند و تأکید کرد: اعضای شورای شهر قم باسابقه علمی و اجرایی و تعاملی که با اعضا سه قوه دارند، توانسته‌اند بسیاری از مشکلات را حل کرده و نسبت به سایر استان‌ها کمترین مشکل و چالش را داشته باشند.