قم باید الگوی موفق مدیریت اسلامی شود/لزوم استفاده از فرصت همدلی مسئولان استانی و مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف
قم باید الگوی موفق مدیریت اسلامی شود/لزوم استفاده از فرصت همدلی مسئولان استانی و مدیریت شهری برای پیشبرد اهداف
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری رئیس‌کل دادگستری قم گفت: شهر قم باید به‌قدری پیشرفته و توسعه یابد که در بین سایر شهرها و حتی کشورهای دیگر به‌عنوان الگوی مدیریت موفق اسلامی معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: قم با عقب‌ماندگی‌های زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند که این عقب‌ماندگی‌ها درنهایت به نام انقلاب تمام می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری قم یادآور شد: شهر قم باید به‌قدری پیشرفته و توسعه یابد که در بین سایر شهرها و حتی کشورهای دیگر به‌عنوان الگوی مدیریت موفق اسلامی معرفی شود که تا رسیدن به این نقطه فاصله زیادی باقی‌مانده است.

وی با اشاره به همدلی و همراهی بین مسئولان استانی و مجموعه مدیریت شهری، گفت: نباید اجازه بدهیم تا این فرصت همدلی و مشارکت در مسیر پیشرفت شهر مقدس قم از بین برود.

مظفری عنوان کرد: یکی از خصوصیات مهم و مثال‌زدنی رئیس شورای اسلامی شهر قم، تفسیر قوانین و مقررات به نفع مردم است که دستگاه قضایی استان همواره از این روش شورا حمایت کرده است.

رئیس‌کل دادگستری قم اضافه کرد: شایسته است مجموعه مدیران استانی و شهری قم در مسیری حرکت کنند که به‌محض ورود مسافران و زائران به این شهر مدیریت موفق اسلامی نمایان و مشخص باشد.