رضایت شهروندان از فعالیت‌های شهرداری قم/ورود شهرداری به مباحث فرهنگی اثرگذار است
رضایت شهروندان از فعالیت‌های شهرداری قم/ورود شهرداری به مباحث فرهنگی اثرگذار است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب دادستان قم گفت: در حوزه عمرانی، نظافت و غیره شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان هستیم، چیزی که امروز بیشتر موردتوجه و دغدغه مردم بوده مسائل فرهنگی و ضوابط حاکم است که شهرداری نقش مهمی در این حوزه‌ها دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر لزوم داشتن نگاه حداکثری در مباحث تفریحی و عمرانی، اظهار داشت: پیوست نگاری فرهنگی در اجرای پروژه‌های عمرانی از مصادیق نگاه حداکثری در اجرای پروژه‌های مختلف است.

وی با اشاره به برخی آسیب‌های مراکز تفریحی شاخص شهر قم، گفت: بسیاری از آسیب‌های گذشته بااراده مسئولان استانی حل‌شده و هم‌اکنون بسیاری از مردم از اقدامات اخیر قدردان مدیریت استان هستند.

دادستان قم بابیان اینکه برخی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های دیگر در محیط‌های تجاری، ورزشی و غیره نیز بااراده مسئولان قابل مدیریت است، اضافه کرد: برای بهبود وضعیت فرهنگی شهر مانند بوستان‌های شاخص جنگلی، لازم است تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای فعالیت و برنامه‌های فرهنگی فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه کشور در وضعیت جنگ ترکیبی دشمنان قرار دارد، افزود: اگر در مباحث فرهنگی یک‌قدم عقب برویم دشمن یک‌قدم پیش روی می‌کند که شایسته است در بخش مباحث فرهنگی نیز حجم اقدامات به‌تدریج سبب افزایش رضایتمندی عمومی مردم شود.

غریب با ابراز تمجید از اقدامات شهرداری در آرام‌سازی ترافیک و جمع‌آوری دست‌فروشان، اضافه کرد: ورود شهرداری قم به مباحث فرهنگی می‌تواند وضعیت عمومی شهر را بهتر کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی، نظافت و غیره شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان هستیم و از حجم نارضایتی‌ها کاسته شده و چیزی که امروز بیشتر موردتوجه و دغدغه مردم بوده مسائل فرهنگی و ضوابط حاکم است که شهرداری نقش مهمی در این حوزه‌ها دارد.