ثبت درخواست برپایی مواکب در سامانه قمیار / هماهنگی برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف هیئات مذهبی باقیمت مناسب
ثبت درخواست برپایی مواکب در سامانه قمیار / هماهنگی برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف هیئات مذهبی باقیمت مناسب
دکتر سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با اشاره به آماده‌سازی بستر لازم جهت درخواست و ثبت برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در نرم‌افزار "قمیار"، گفت: برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف باقیمت مناسب نیز هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های تولیدکننده و معرفی هیئت مذهبی به آن‌ها انجام‌یافته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه آغاز طرح علمداران خدمت همزمان با فرارسیدن ماه محرم توسط شهرداری قم، اظهار داشت: شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری قم از سه ماه پیش برای استقبال و ورود به ماه محرم برنامه‌ریزی داشته است.

به گفته وی، برای برگزاری باشکوه آیین‌های دینی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم و زائران، جلسات متعددی با مدیران شهری و مناطق مختلف برگزارشده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده روند مطلوبی درزمینه تبلیغات شهری و فضاسازی‌های محیطی، آماده‌سازی فضای شهر برای عزاداری و ارتقای ایمنی محافل عزاداری و مواکب انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به آماده‌سازی بستر لازم جهت درخواست و ثبت برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در نرم‌افزار “قمیار”، گفت: همچنین برای تهیه ظروف یک‌بارمصرف باقیمت مناسب نیز هماهنگی‌های لازم با یکی از شرکت‌های تولیدکننده و معرفی هیئات مذهبی به آن‌ها انجام‌یافته است.

سبحانی ثابت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم همچنین آماده برگزاری محافل عزاداری در بوستان‌ها و سایر فضاهای روباز است.

وی نظافت شهری را از وظایف مهم شهرداری قم در برپایی محافل عزاداری دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری قم با تمام توان پای‌کار برگزاری باشکوه تعظیم شعائر دینی است.