لزوم توجه بیشتر شهرداری به پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم/طرح‌های هسته مرکزی اولویت عمرانی شهرداری باشد
لزوم توجه بیشتر شهرداری به پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم/طرح‌های هسته مرکزی اولویت عمرانی شهرداری باشد
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم خواستار تمرکز شهرداری بر پروژه‌های هسته مرکزی شهر شد و گفت: شهرداری باید ورود جدی‌تری به پروژه‌های هسته مرکزی شهر داشته باشد، زیرا تصویر زائران و مسافران از هسته مرکزی شهر مطلوب نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در چهل و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام‌حسینی(ع)، با بیان اینکه نمی‌توانیم هم عاشق امام حسین(ع) باشیم و هم خطا کرده و از هوس خالی نباشیم، اظهار داشت: عشق همیشه باغیرت همراه بوده و نمی‌توان ادعای عشق امام حسین (ع) را داشت و چه زن و چه مرد به حجاب، حیا و غیرت پایبند نباشند.

وی سپس سه طرح بسط شرقی حرم مطهر، ساماندهی میدان مطهری و اجرای زیرگذر امام موسی صدر را مطرح کرد و افزود: این سه طرح به‌عنوان اولویت شورا و شهرداری مطرح بوده و شهرداری ملزم به تعیین و گزارش روش، برنامه اجرایی و راه تأمین مالی آن قبل از اجرا در شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: شهرداری باید تمرکز خود را بر روی هسته مرکزی گذاشته و بار مالی آن را تأمین کند و این‌یکی از سیاست‌های شورا بوده و توجه ویژه‌ای بر آن دارد.

وی یادآور شد: هیچ تقابلی بین شورا و شهرداری نیست و تنها مسئله در جریان قرار گرفتن شورا بوده و ما نیاز داریم گزارشی از عملکرد شهرداری از مرکز شهر داشته باشیم و شهرداری ورود خوبی به هسته مرکزی داشته است.

اسلامی خواستار ساماندهی هسته مرکزی شهر شد و ابراز کرد: شهرداری هر چه بودجه دارد باید به هسته مرکزی شهر آورده و دیگر در حاشیه پروژه‌ای اجرا نشود، زیرا تصویر زائران و مسافران از هسته مرکزی شهر مطلوب نیست.

وی سیاست شورا را پیگیری اجرای ۱۴ پروژه شاخص شهر عنوان و خاطرنشان کرد: سه پروژه بسط شرقی حرم مطهر،‌ میدان مطهری و زیرگذر امام موسی صدر باید با جدیت دنبال شده و اتمام این سه پروژه برای شورا مهم است.