اجرای طرح کوچه‌های آسمانی در راستای هویت انقلابی قم/برنامه‌ریزی متنوع مدیریت شهری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
اجرای طرح کوچه‌های آسمانی در راستای هویت انقلابی قم/برنامه‌ریزی متنوع مدیریت شهری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح کوچه‌های آسمانی برنامه‌ای در ادامه نگاه امام خمینی(ره) بوده و بیان‌گر نگاه و هویت مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از ۲۲۲ تابلو مزین به نام شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)، راه شهدا را زنده نگه‌دارنده اسلام دانست و با یادآوری تأکید امام خمینی(ره) بر زنده نگه‌داشتن اسلام به برکت محرم و صفر اظهار داشت: تکریم شهدا لبیک گفتن به‌فرمان امام خمینی(ره) است.

وی اجرای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت را تحقق نگاه امام خمینی (ره) دانست و افزود: طرح کوچه‌های آسمانی برنامه‌ای در ادامه نگاه امام خمینی(ره) بوده و بیان‌گر نگاه و هویت مجموعه مدیریت شهری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم به برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و گفت: در راستای برنامه‌های این کنگره، سازمان فرهنگی اجتماعی، سازمان زیباسازی شهرداری قم و سازمان‌های مختلف برنامه‌هایی داشته و در کمیسیون فرهنگی شورا نیز بررسی‌شده است.

وی برگزاری دیدارها و آیین‌نامه‌ها و رونمایی نیز در راستای سیاست‌های کنگره ملی شهدا دانست و تأکید کرد: شهرداری بیشترین همکاری را برای برگزاری کنگره شهدا داشته و امیدواریم این برنامه درشان شهدا برگزار شود.