تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا در قم نمایشگاه مصور معرفی فرهنگ دفاع مقدس است
تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا در قم نمایشگاه مصور معرفی فرهنگ دفاع مقدس است
دکتر سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در مراسم رونمایی از تابلوهای معابر مزین به نام و تصویر شهدا، گفت: تابلوهای جدید و هوشمند کوچه‌های شهدا با اطلاعات و ابتکارات بکار رفته در آن‌ها، مانند نمایشگاه مصوری در خیابان‌ها و معابر عمومی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در آیین رونمایی از تابلو‌های هوشمند کوچه‌های شهدا در خیابان شهید فهیمی منطقه شش شهر قم، اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار کوچه شهر قم به اسامی شهدا نام‌گذاری شده و لازم است تمام کوچه و معابر به نام شهدا مزین شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در تابلوهای جدید شهدای قم، عکس شهید، ۴ مورد از اطلاعات اولیه شهدا به همراه کی آر کد معرفی کامل شهید درج‌شده است.

سبحانی ثابت اضافه کرد: مقرر شد در کنار نام‌گذاری اسامی کوچه‌های شهر به نام شهدا، سند هویتی کوچه نیز به خانواده شهدا تقدیم می‌شود.

وی مقابله با جنگ نرم دشمن در کم‌رنگ کردن نام و یاد شهدا را از اهداف طراحی تابلوهای جدید دانست و گفت: با ابتکارات بکار رفته شده، عموم مردم می‌توانند به‌راحتی در قالب این تابلوها به زندگینامه و وصیت شهدا دسترسی پیدا کنند.