نقش طراحی تابلوهای جدید شهدا برای مقابله با جنگ اعتقادی دشمنان
نقش طراحی تابلوهای جدید شهدا برای مقابله با جنگ اعتقادی دشمنان
دکتر ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نصب تابلوهای جدید شهدا در معابر شهری، گفت: یکی از وجوه نصب و رونمایی از تابلوهای هوشمند و مصور شهدا در قم مقابله با جنگ شناختی دشمن در تضعیف عقاید و فرهنگ بومی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه نصب تابلوهای جدید کوچه‌های شهدا در منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: در خلال نام‌گذاری اسامی معابر و کوچه‌های شهری به نام مقدس شهدا، سند هویتی نیز به خانواده شهدا اهداء می‌شود.

وی طراحی تابلوهای هوشمند شهدا را یک اقدام ارزشمند و به‌جا از شهرداری قم یادکرد و اضافه کرد: یکی از مزیت‌ها و ویژگی‌های این قبیل اقدامات فرهنگی، بار شناختی آن در شرایطی است که دشمنان تمام امکانات و ظرفیت خود را برای خدشه واردکردن بر اعتقادات دینی و ارزش‌های الهی ملت ایران پای‌کار آورده‌ است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در وضعیتی که دشمن تلاش خود را برای تضعیف عقاید مردم بکار بسته است، این قبیل اقدامات سبب تلطیف و توجه بیشتر مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی با تأکید بر برنامه دشمن برای تخریب چهره شهدا، گفت: رونمایی و نصب تابلوهای هوشمند و مصور شهدا می‌تواند یاد و خاطره شهدا را دوباره زنده کند و علاوه بر این اطلاعات جامعی از شهدا نیز در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

ملایی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وجوه این اقدام شهرداری قم مقابله با جنگ شناختی دشمن در تضعیف عقاید و فرهنگ بومی جامعه است.