حفظ فضای سبز شهری، دغدغه شورای اسلامی شهر است
حفظ فضای سبز شهری، دغدغه شورای اسلامی شهر است
صابری با اشاره به برنامه سابق شهرداری در مشارکت در طرح نصب گاردریل‌های بزرگراه امام علی علیه‌السلام، اظهار داشت: حفظ فضای سبز شهری دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری است، و ازجمله مباحثی است که شهرداری به خاطر آن در این طرح مشارکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در پنجاه و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز ایجاد ردیف اعتباری جهت تکمیل ساختمان و بهره‌برداری از سیستم شستشوی مکانیزه اتوبوس‌ها، اظهار داشت: هم‌اکنون دستگاه فنی این سیستم خریداری و آماده نصب است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای راه‌اندازی این سیستم باید ساختمان کنونی آن تعمیر و تجهیز شود.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف اعتباری جهت تکمیل ساختمان و بهره‌برداری از سیستم شستشوی مکانیزه اتوبوس‌ها را موردتوجه قرارداد و گفت: با راه‌اندازی این سیستم شاهد درآمدزایی برای مجموعه مدیریت شهری نیز خواهیم بود.

صابری با اشاره به برنامه سابق شهرداری در مشارکت در طرح نصب گاردریل‌های بزرگراه امام علی علیه‌السلام، تصریح کرد: حفظ فضای سبز شهری دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری است، و ازجمله مباحثی است که شهرداری به خاطر آن در این طرح مشارکت کرده است.