مردم همراه دولت هستند/کارکرد تاریخی مساجد احیا شود
مردم همراه دولت هستند/کارکرد تاریخی مساجد احیا شود
دکتر اسلامی با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: دولت سیزدهم همراهی و پشتیبانی مردم را با خود دارد؛ همراهی مردم از عوامل اصلی اقتدار هر دولتی بوده و تا زمانی که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد، اقدامات مکتبی و جهادی دولت تداوم خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به ۳۱ مردادماه و روز جهانی مسجد، اظهار داشت: مسجد علاوه بر جایگاه عبادی، دو کارکرد مهم در حوزه بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی دارد و مساجد از ابتدای انقلاب نقش کم‌نظیری در راهبری اتفاقات داشته‌اند.

وی بابیان اینکه مسجد اصلی‌ترین پایگاه دین و معرفت و جایگاه پرورش انسان‌های وارسته و تأثیرگذار از صدر اسلام تاکنون بوده است، گفت: کارکردهای تاریخی مسجد باید بیش‌ازپیش موردتوجه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نزدیکی به هفته دولت، ابراز کرد: دولت سیزدهم همراهی و پشتیبانی مردم را با خود دارد؛ همراهی مردم از عوامل اصلی اقتدار هر دولتی بوده و تا زمانی که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد، اقدامات مکتبی و جهادی دولت تداوم خواهد یافت.

وی در ادامه اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک را موردتوجه قرارداد و گفت: یافته‌های علمی حاکی از تأثیر مستقیم فضای اداری در بهبود روحیه کارکنان و پاسخگویی مطلوب‌تر کارمندان به ارباب‌رجوع دارد.

اسلامی اخذ مجوز به‌روزرسانی مبلغ خسارت وارده آب‌گرفتگی به یکی از شهروندان را نیز موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: در چنین مواردی باید اصل انصاف نیز برای جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان موردتوجه باشد.