ایمنی سرویس مدارس باید مورد توجه دقیق باشد
ایمنی سرویس مدارس باید مورد توجه دقیق باشد
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با اشاره به تعیین تکلیف نرخ پیشنهادی خدمات مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس شهر قم، اظهار داشت: در خصوص سرویس مدارس باید مسئله ایمنی موردتوجه باشد و هم‌زمان دغدغه نرخ به‌صورت مشترک برای والدین و رانندگان موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک شهرداری قم، اظهار داشت: دسترسی شهروندان به ساختمان جدید شهرداری قم به مجموعه آرتا، بسیار دشوار است و بهتر است شهرداری به دنبال جایگزین دیگری باشد.

وی اخذ مجوز به‌روزرسانی مبلغ خسارت وارد آب‌گرفتگی به یکی از شهروندان به میزان ۶۰ میلیون تومان را موردتوجه قرارداد و گفت: پرداخت چنین مبلغی به این شهروند بعد از گذشت سال‌ها از زمان خسارت، به‌نوعی اجحاف در حق این شهروند است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در چنین مواردی باید خسارت وارده به شهروندان بر اساس واقعی سازی نرخ تورم زمان حال بررسی و پرداخت شود.

وی درباره تعیین تکلیف نرخ پیشنهادی خدمات مربوط به حمل‌ونقل دانش‌آموزان مدارس شهر قم اظهار داشت: در خصوص سرویس مدارس باید مسئله ایمنی موردتوجه باشد و هم‌زمان دغدغه نرخ به‌صورت مشترک برای والدین و رانندگان موردتوجه قرار گیرد.