احداث ۳۲ زمین ورزشی روباز در ۱۵ بوستان شهر قم در سال ۱۴۰۱
احداث ۳۲ زمین ورزشی روباز در ۱۵ بوستان شهر قم در سال ۱۴۰۱
دهناد با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در بودجه سال ۱۴۰۱ و احداث ۳۲ زمین ورزشی روباز در سطح شهر با اعتباری بالغ‌ بر ۸ میلیارد تومان، اظهار داشت: این ۳۲ زمین ورزشی رو باز در ۱۵ بوستان سطح شهر و در رشته‌های متنوع طراحی‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص افزایش سرانه ورزشی شهر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای شهر افرایش سرانه ورزشی شهر و غنی شدن اوقات فراغت شهروندان است.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در بودجه سال ۱۴۰۱ برای افزایش سرانه فضای ورزشی و تفریحی شهر اشاره کرد و افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ احداث ۳۲ زمین ورزشی روباز در سطح شهر و بااعتباری بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این ۳۲ زمین ورزشی روباز در ۱۵ بوستان سطح شهر و در رشته‌های متنوع طراحی‌شده است.

وی رشته‌های ورزشی طراحی‌شده در زمین‌های ورزشی روباز را نام برد و بیان کرد: این ۳۲ زمین ورزشی روباز برای ورزش‌هایی مانند والیبال، والیبال ساحلی، بدمینتون، بسکتبال، فوتبال ساحلی و ورزش پتانگ طراحی‌شده است.

دهناد از اتمام طراحی زمین‌های ورزشی روباز خبر داد و گفت: طراحی این ۲۳ زمین در معاونت فنی و عمرانی کامل شده و در مرحله انتخاب پیمانکار برای ساخت هستند و به‌زودی قرارداد بسته‌شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه کم بودن تحرک در نسل جوان را خطری برای سلامت جامعه عنوان کرد و یادآور شد: شهروندان از زمین‌های ورزشی بوستان‌ها استقبال خوبی داشته و این فضاهای ورزشی در افزایش شادی و نشاط شهروندان به‌خصوص جوانان و نوجوانان تأثیر بسیاری دارد.