جمهوری اسلامی؛ در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است
جمهوری اسلامی؛ در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است
ملایی با تاکید بر اینکه ملت ایران در فتنه‌ها راه را گم نخواهد کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا و در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است و ملت ایران هیچ‌وقت از فتنه‌ها نهراسیده و این اتفاقات ملت و انقلاب را قدرتمندتر از همیشه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم روز پنجشنبه در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن از پیاده‌روی حماسی و میلیونی اربعین حسینی به‌شدت احساس درد و ناراحتی می‌کند و آن‌ها چشم دیدن موفقیت‌های کشور در حوزه‌های نظامی، عمرانی، اقتصادی، بین‌المللی، سیاسی و غیره را ندارند.

مصطفی ملایی بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور و غبارروبی مزار شهدای انقلاب از یک‌سو لبیک مجددی با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری می‌کنند و از طرفی اثبات می‌کنند که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا زنده و پایدار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در شرایطی که دشمنان در حال آشوبگری هستند باید در مرتبه اول بدانیم که این موفقیت‌ها مدیون چه کسانی است و بیش از همیشه قدردان آن‌ها باشیم.

ملایی با تاکید بر اینکه ملت ایران در این فتنه‌ها راه را گم نخواهد کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکا به خون شهدا و در مسیر مقاومت اسلامی قدرتمندتر از همیشه است و ملت ایران هیچ‌وقت از فتنه‌ها نهراسیده و این اتفاقات ملت و انقلاب را قدرتمندتر از همیشه می‌کند.