تربیت صحیح نسل جدید عامل حفظ فرهنگ عفاف و حجاب
تربیت صحیح نسل جدید عامل حفظ فرهنگ عفاف و حجاب
نیازمند با تاکید بر ضرورت بیان ارزش‌های دینی به نسل جوان جامعه، اظهار داشت: امروز نیز اگر بخواهیم رهرو راه شهدا باشیم باید نسبت به حفظ فرهنگ عفاف و حجاب کوشا بوده و با تربیت صحیح نسل جدید این فرهنگ متعالی و نجات‌بخش را ارتقا بدهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم روز پنجشنبه در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این گلزار معنوی و حیات‌بخش هزاران شهید از ملیت‌های مختلف دنیا در دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب آرام‌گرفته‌اند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه با اشاره تجدید بیعت مجدد اعضای شورای اسلامی شهر قم با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهدا در وصیت‌نامه خود تاکید و توصیه زیادی نسبت به صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب داشته اند.

وی با تاکید بر ضرورت بیان ارزش‌های دینی به نسل جوان جامعه، ادامه داد: امروز نیز اگر بخواهیم رهرو راه شهدا باشیم باید نسبت به حفظ فرهنگ عفاف و حجاب کوشا بوده و با تربیت صحیح نسل جدید این فرهنگ متعالی و نجات‌بخش را ارتقا بدهیم.