بهره‌برداری از مونوریل قم با اعتبارات ملی
بهره‌برداری از مونوریل قم با اعتبارات ملی
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوبه‌ای در خصوص مونوریل قم، گفت: در قالب سفر ریاست جمهوری به قم، 6.8 کیلومتر این طرح با اعتبارات ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن ساختمان شهید باکری، با اشاره به هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی قم برای آسایش و حفظ جان و مال مردم از سلامتی خود گذشته‌اند.

وی ۱۳ مهرماه و آغاز هفته نیروی انتظامی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: امنیت و سلامتی دو نعمتی بوده که نوعاً مورد بی‌مهری و کم‌توجهی قرار می‌گیرد؛ تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی در سطح کشور و ۱۲۰ شهید در استان قم، برای امنیت پایدار این مرزوبوم بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوادث اخیر مظلوم واقع شد، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر قم از نیروی انتظامی حمایت قاطع می‌کند و شهادت شهید زاهدلویی بسیجی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید را نیز تسلیت و تبریک عرض می‌نماید.

وی اخذ مجوز عدم اعمال تخفیفات عوارض ارزش‌افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز ۵ عمار یاسر در صورت عدم تنظیم صلح‌نامه را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهروندان هنوز نسبت به مزیت‌های صلح‌نامه‌های تنظیمی آشنایی لازم را ندارند و درصورتی‌که این روند در شهر نهادینه شود، مردم نسبت به آن علاقه‌مند می‌شوند.

دکتر اسلامی با اشاره به مصوبه‌ای در خصوص مونوریل قم، اظهار داشت: در قالب سفر ریاست جمهوری به قم ۶.۸ کیلومتر این طرح با اعتبارات ملی به بهره‌برداری خواهد رسید.