تعطیلی مدارس در دوران کرونا به بعد دینی و فرهنگی دانش‌آموزان آسیب جدی وارد کرده است
تعطیلی مدارس در دوران کرونا به بعد دینی و فرهنگی دانش‌آموزان آسیب جدی وارد کرده است
نیازمند عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به‌ تعطیلی دو ساله مدارس به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و توجه به ضرورت تبیین و نهادینه‌سازی باورهای دینی در بین نسل جوان، گفت: اجرای برنامه‌های آگاهی بخشی و بصیرتی در سطح مدارس قم ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به شهادت شهید مهدی زاهدلویی در اغتشاشات اخیر در قم، اظهار داشت: کمبود پاسگاه در سطح منطقه ۲ و وجود تنها دو پاسگاه در این منطقه پرجمعیت شهری را می‌توان از عوامل مهم در دیررسیدن نیروهای امنیتی و جلوگیری از شهادت این بسیجی یاد کرد.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر ضرورت ارتقا و تقویت دوربین‌های نظارتی، ادامه داد: لازم است تا این دوربین‌ها تقویت و به‌روزرسانی شود.
وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت تبیین و نهادینه‌سازی باورهای دینی در بین نسل جوان، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های آگاهی بخشی و بصیرتی در سطح مدارس قم ضرورت دارد.
رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم، یادآور شد: تعطیلی دوساله مدارس صدمات بسیار زیادی به مساله تعلیم و آموزش‌های دینی دانش‌آموزان وارد کرده است.
نیازمند، اضافه کرد: در کنار سایر نهادهای فرهنگی و آموزشی متولی مدارس، لازم است تا نیروی انتظامی نیز دوره‌هایی جهت آموزش و تبیین در بین دانش‌آموزان و روشنگری در برابر هجمه‌های دشمنان برگزار نماید.