پیش‌بینی طرح‌های جدید عمرانی در بودجه سال آینده/ آغاز فرآیند نهضت ساخت پارکینگ در بودجه ۱۴۰۲
پیش‌بینی طرح‌های جدید عمرانی در بودجه سال آینده/ آغاز فرآیند نهضت ساخت پارکینگ در بودجه ۱۴۰۲
دکتر دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، در بودجه سال آینده شهرداری قم، ردیف بودجه‌هایی برای پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری تعریف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری، اظهار داشت: در بودجه سال جاری افزون بر ۸۵۰ ردیف عمرانی در مقیاس‌های مختلف تعریف‌شده که در مقایسه با سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی دارد.

به گفته وی، در بخش معاونت فنی و عمرانی ۵۰ ردیف عمرانی شاخص بااعتباری افزون بر ۵۳۰ میلیارد تومان در حال اجراست درحالی‌که ردیف عمرانی این معاونت در سال ۱۴۰۰، حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان رشد کرده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت و رویکرد شورای اسلامی شهر قم در بودجه‌ریزی سال جاری بوده که بخش عمده‌ای از آن‌ها به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه‌ها، در بودجه سال آینده شهرداری قم ردیف بودجه‌هایی برای پروژه‌های جدید مجموعه مدیریت شهری تعریف خواهد شد، ادامه داد: پروژه تقاطع نماز، شهدای روحانیت و زیرگذر امام حسین(ع) تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

دهناد با تأکید بر پیش‌بینی بودجه قابل‌توجه جهت توسعه ظرفیت پارکینگ در قم، خاطرنشان کرد: فرآیند اجرایی احداث پارکینگ در قم به‌صورت جدی از سال آینده آغاز خواهد شد و طراحی تقاطع دو سطحه صدوق به فردوسی نیز به پایان رسیده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: همچنین طراحی محور نیک‌اندیش نیز جهت اتصال جاده اراک به بلوار غدیر نیز نهایی شده و زیرگذر شهید کبیری به همراه چند تقاطع دیگر نیز سال آینده وارد فاز اجرا خواهد شد.