لزوم بررسی دوباره نرخ تاکسی‌ها در سال جاری
لزوم بررسی دوباره نرخ تاکسی‌ها در سال جاری
محرری ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه هوشمند سازیهای حوزه حمل و نقل گفت: تمام دغدغه‌های رانندگان به‌زودی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک بررسی می‌شود و از شهرداری می‌خواهیم لایحه تغییر نرخ کرایه تاکسی‌ها را برای بررسی به شورای اسلامی شهر تقدیم کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در بازدید اعضای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های حوزه ترافیک در سطح شهر اظهار داشت: نظارت یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای اسلامی شهر بوده و بخشی از این نظارت، نظارت میدانی است.

وی اهتمام مدیریت شهر را در اجرای بهینه پروژه‌ها موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: طبیعتاً باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود روزبه‌روز بهتر، بهینه‌تر و مناسب با شرایط جامعه باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم سپس توجه به هوشمند سازی را در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مهم خواند و تصریح کرد: در حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی شاهد راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند و ارتباط مستقیم با خدمات گیرندگان هستیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات اعضای شورا، حذف پرداخت‌های نقدی در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی است که امیدواریم تا پایان سال تمام اتوبوس‌ها به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند و در کنار دستگاه پرداخت الکترونیکی به ۲۵ درصدی که می‌خواهند نقدی پرداخت کنند خدمات ارائه شود.

محرری راه‌اندازی سامانه “رسا” را موردتوجه قرارداد و گفت: هوشمند سازی و ارائه خدمات تاکسی‌های بی‌سیم در اپلیکیشن یکی دیگر از اقدامات خوبی است که در حوزه حمل‌ونقل عمومی انجام‌شده و به‌زودی نسبت تغییر نرخ‌های تاکسی برای رفع دغدغدهای این قشر از جامعه اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام دغدغه‌های رانندگان امروز شنیده شده و به‌زودی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک بررسی می‌شود و از شهرداری می‌خواهیم لایحه تغییر نرخ کرایه تاکسی‌ها را برای بررسی به شورا تقدیم کنند.