وجود برنامه‌ریزی دقیق و علمی در پروژه‌های ترافیکی شهرداری قم/بسیاری از پروژه‌ها آینده‌نگر و هوشمند هستند
وجود برنامه‌ریزی دقیق و علمی در پروژه‌های ترافیکی شهرداری قم/بسیاری از پروژه‌ها آینده‌نگر و هوشمند هستند
دکتر ملایی با اشاره به نگاه فعال، آینده گر و پیشگیرانه در اجرای پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل شهرداری قم گفت: کیفیت خدمات در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزایش‌یافته و شاهد برنامه‌ریزی دقیق و علمی در تعریف و اجرای پروژه‌ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: مهم‌ترین نکته در پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی دقیق و علمی در تعریف و اجرای  پروژه‌ها است.

وی داشتن نگاه فعال، آینده گر و پیشگیرانه در اجرای پروژه‌ها را یکی از نقاط مثبت پروژه‌ها دانست و افزود: بهره‌مندی از سامانه‌های هوشمند و استفاده از نرم‌افزارهای به‌روز یکی دیگر از نقاط مثبت در این پروژه‌ها بوده که قابل‌توجه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، افزایش دقت و بهره‌وری را در حوزه حمل‌ونقل مهم خواند و تصریح کرد: برای ساماندهی ترافیک و کاهش تصادفات علاوه برافزایش دقت و بهره‌وری نیاز به کاهش خطاداریم و  ازلحاظ نظر مخاطب با راه‌اندازی سامانه نظرسنجی در اتوبوس‌ها بسیار مهم است.

وی برون‌سپاری را یکی دیگر از نکات مثبت در پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل خواند و یادآور شد: مدیریت شهری با برون‌سپاری پروژه‌ها باید تنها وظیفه نظارت را بر عهده بگیرد و خرید خدمت اقدام نوینی بوده که در این حوزه کلید خورده که قابل‌توجه است.

ملایی در پایان افزایش کیفیت خدمات در حوزه حمل‌ونقل را محسوس خواند و خاطرنشان کرد: نیاز داریم بیش از گذشته به راه‌های نوین در حوزه حمل‌ونقل توجه کنیم و امروز شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.