گام‌های مهم شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با نگاه هوشمندسازی قابل تقدیر است
گام‌های مهم شهرداری قم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با نگاه هوشمندسازی قابل تقدیر است
سعادتمند عملکرد معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان‌های تابعه شهرداری قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کنترل‌ها و نظارت لازم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند به‌خوبی انجام می‌شود و باید از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشالله سعادتمند در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل علاوه بر تصویب ضوابط و قوانین، نظارت بر پروژه‌ها است.

وی اقدامات مهم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در سطح شهر را یادآور شد و افزود: باوجود کمبود بودجه و مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل عمومی امروز شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه و شهر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم عملکرد سازمانهای تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کنترل‌ها و نظارت لازم در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند به‌خوبی انجام می‌شود.

وی حرکت مدیریت شهری را در کنترل هوشمند اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و تأثیر نظر شهروندان در عملکرد ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: با استفاده از این سامانه‌های هوشمند می‌توانیم حرکت دقیق اتوبوس‌ها را رصد کرده و کیفیت خدمات در ناوگان اتوبوسرانی را افزایش دهیم.

سعادتمند استفاده از سامانه‌های هوشمند را برای برنامه‌ریزی آینده لازم خواند و تأکید کرد: اقدامات شهرداری قم در اجرای پل‌های عابر پیاده، استفاده از چراغ‌های هوشمند در چهارراه‌ها و رنگ‌آمیزی معابر قابل‌تقدیر است و پروژه‌های علمی خوبی در سطح شهر اجراشده که باید از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تشکر کرد.