نامگذاری خیابانی  به نام شهید مدافع امنیت؛ شهید “مهدی زاهدلویی”
نامگذاری خیابانی  به نام شهید مدافع امنیت؛ شهید “مهدی زاهدلویی”
دکتر سبحانی با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: خیابان حمزه سید الشهداء بین کوچه 15 و 17 به نام شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی نامگذاری گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر مقدس قم در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان، با اشاره به اهتمام ویژه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اهداف انقلاب و مسیری که شهدا در آن خون خود را ایثار کردند، باید بیش از همیشه موردتوجه جامعه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در روزهایی که دشمنان برای لطمه وارد ساختن به‌نظام اسلامی چنگ و دندان‌تیز کرده‌اند باید بیش از همیشه در راستای معرفی آرمان‌های شهدا مجاهدت شود و اجازه ندهیم آن‌ها آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند.

دکتر سبحانی از نام‌گذاری ۲۲ معبر و شارع جدید به نام شهدا خبر داد و اظهار داشت: خیابان حمزه سید الشهداء بین کوچه ۱۵ و ۱۷ به نام شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی نامگذاری گردیده است.

وی افزود: در این نام‌گذاری جدید نام سه بانوی شهیده نیز انتخاب‌شده است تا بزرگداشتی برای شهدای بانوی شهر باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: پس از تصویب نام‌ها، ساخت تابلوی معابر به نام این شهدا در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته و طی آیین بزرگداشتی در معبر نصب می‌شود.