کمیته اجرایی برای هویت‌سازی در شهر قم تشکیل شود
کمیته اجرایی برای هویت‌سازی در شهر قم تشکیل شود
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت با تأکید بر تشکیل کمیته اجرایی برای هویت‌سازی در شهر گفت: دشمنان از هیچ کوششی برای خراب کردن شهر و مردم قم کوتاهی نکرده و باید برای هویت‌سازی نسبت به جایگاه و نقش شهر قم در انقلاب و تداوم انقلاب آگاهی و بینش بیشتری داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، به موضوع ایجاد و تثبیت هویت اشاره کرد و اظهار داشت: برای شکل‌دهی به هویت یک جامعه نیازمند کارهای عملیاتی بوده و می‌توانیم کمیته‌ای اجرای برای آن تعریف کنیم.

وی تعریف هویت خدمت در مدیریت شهری را مطرح کرد و افزود: امروز مردم به مشاغل خود به‌عنوان یک کار نگاه می‌کنند، درصورتی‌که اگر این موضوع به بخشی از هویت یک فرد تبدیل شود از دل و با تمام وجود کار را انجام داده و در توسعه و پیشرفت شهر نقش مؤثری خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مقام معظم رهبری شهر قم را مادر انقلاب نامیده و شهر قم را شهر قیام و اقامه قیام تعریف می‌کند و نقش قم را در برپایی و حفظ انقلاب و گسترش انقلاب تا جایی می‌بینند که تمام شهدا از کل کشور را از فرهنگ قم می‌دانند.

وی توطئه‌های دشمن در تخریب شهر قم را مطرح و ابراز کرد: دشمنان از هیچ کوششی برای خراب کردن شهر و مردم قم کوتاهی نمی‌کند و حتی شیوع بیماری کرونا را نیز از شهر قم اعلام کردند و امروز طرح‌هایی برای خراب کردن وجه انقلابی و دینی شهر قم در پیرامون حرم مطهر اجرا می‌کند.

استقامت در پایان تأکید کرد: باید نسبت به جایگاه و نقش شهر قم در انقلاب و تداوم انقلاب آگاهی و بینش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی دقیق و به‌جایی را اجرا کنیم.