تغییر رویکرد پژوهش‌های استان از نظری محور به کاربردی و عملیاتی
تغییر رویکرد پژوهش‌های استان از نظری محور به کاربردی و عملیاتی
امرالهی با اشاره به اینکه مقوله پژوهش‌ در کشور نسبت به گذشته کاربردی‌تر شده است، اظهار داشت: پژوهش‌های گذشته نظری‌محور بودند، اما در حال حاضر پژوهش‌ها کاربردی و عملیاتی‌تر شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌الله امراللهی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری یک اتفاق مؤثر، مناسب و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش‌ها نسبت به گذشته کاربردی‌تر شده است، مطرح کرد: پژوهش‌های گذشته نظری‌محور بودند، اما در حال حاضر پژوهش‌ها کاربردی و عملیاتی‌تر شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه انتظارها از استان‌ قم زیاد است، عنوان کرد: باتوجه به پیشینه قوی‌ای که در استان قم وجود دارد، توقع می‌رود پژوهش‌ها در سطح بالاتری ارائه شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اقداماتی که در حوزه‌ پژوهش‌های دانش‌بنیان در استان انجام‌شده در نمایشگاه حضور پیدا نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها، دعوت‌ها باید به شکلی باشد که شاهد حضور بیش‌تری از شرکت‌های دانش‌بنیان و جامعه هدف باشیم.

امراللهی با بیان اینکه غرفه جهاد دانشگاهی مثل همیشه موفق است، تصریح کرد: این غرفه‌ نسبت غرفه‌های دیگر جزو غرفه‌های قوی نمایشگاه است.